بهترین آداپتور گوشی

بهترین آداپتور گوشی | سریع، ایمن و کارآمد

شارژر مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل است و بدون استفاده از آن روشن نگهداشتن گوشی های هوشمند غیر ممکن است. این در حالی است که قطعاً نمی‌توانیم بر قابلیت‌ها و ایمنی هر نوع آداپتور اعتماد کنیم. شارژرهای بی‌کیفیت و فیک بازار باعث فشار زیادی بر باتری گوشی شده و از طول عمر مفید آن می‌کاهند. در این ‌صورت بهترین آداپتور گوشی در سطح بازار کنونی کشور ما کدام است؟ و یک آداپتور خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

قابلیت پشتیبانی از پورت های استاندارد، بدنه مقاوم و ضد آب، امکان تأمین برق با ولتاژ در کمترین اعوجاج، امکان تأمین توان کافی و پشتیبانی از فناوری‌های نوین مانند Quick Charge (شارژ سریع) همگی ویژگی‌های کلیدی است که برای انتخاب بهترین شارژر گوشی الزامی هستند. در این ‌میان برندهای سامسونگ، هیسکا، باسئوس، شیائومی، اپل، انکر و مک دودو بهترین‌ شارژرها را تولید کرده‌اند. اگر برای خرید و تهیه آداپتور فست شارژ با کارایی مناسب از برترین برندها دست‌ به ‌کار شده‌اید در ادامه این مقاله از ایکالاتو می‌خواهیم چند تا از بهترین محصولات برندهای مطرح بازار را معرفی کنیم.

دسته ‌بندی انواع شارژر

برای معرفی بهترین آداپتور گوشی بهتر است که محصولات برجسته بازار را با توجه به مدل آنها دسته ‌بندی کنیم. انواع شارژر نیز در مدل‌های دیواری، فندکی، رومیزی و بی سیم تولید می‌شوند. بنابراین برای معرفی بهترین شارژر گوشی الگوی دسته ‌بندی خود را با توجه به نوع طراحی و قابلیت‌های کاربردی آن‌ها معرفی می‌کنیم.

بهترین شارژرهای دیواری

بهترین شارژرهای دیواری

شارژرهای دیواری متداول‌ترین نوع برای استفاده جهت شارژ هر نوع گوشی و یا تبلت و حتی بسیاری دیگر از لوازم جانبی شارژی هستند. این شارژرها به ‌راحتی در داخل هر نوع پریز با طراحی استاندارد قرار می‌گیرند. البته تبدیل‌های مختلفی برای این نوع شارژرها طراحی ‌شده است که در صورت عدم تطابق با پریز ساختمان می‌توانید از این تبدیل‌ها استفاده کنید. با چند تا از بهترین آداپتور گوشی از نوع دیواری آشنا شوید.

شارژر دیواری هیسکا مدل H-108

اگر سلامت باتری گوشی شما در دراز مدت برای شما مهم است قطعاً به یک شارژر با ظریب اطمینان بالا نیاز دارید. شارژر دیواری هیسکا مدل H-108 با حداکثر توان ۴۵ وات یکی از همین نمونه‌های قابل‌ اعتماد است. وزن این شارژر سبک فقط ۴۵ گرم است و ۲ درگاه Type-c به همراه USB-A را پشتیبانی می‌کند. البته تنها برای درگاه Type-c این شارژر امکان دستیابی به توان ۴5 وات پیش‌ بینی‌شده است. اما به‌ هر حال از این شارژر کوچک و جمع‌ و جور هیسکا به ‌راحتی می‌توانید برای شارژ کردن هم‌زمان ۲ عدد گوشی استفاده کنید. همچنین از قابلیت شارژ سریع با تکنولوژی PD برخوردار هستید.

شارژر دیواری باسئوس مدل Gan5pro 100w-CCGP090201

باسئوس از بهترین شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی موبایل خصوصاً انواع شارژر در جهان است و این مدل با قابلیت ۶۰ وات توان دهی برجسته‌ترین و بهترین شارژر دیواری تولید شده این برند است. باسئوس شارژر دیواری خود را با بدنه کاملاً کوچک و باریک در ابعادی جمع ‌و جور طراحی کرده ‌است. همچنین در این محصول از تکنولوژی نیترید گالیوم استفاده ‌شده است که باعث طراحی کوچک‌تر و افزایش قدرت و کارایی این محصول خواهد شد. این شارژر با قابلیت پشتیبانی از ۲ پورت Type-c  و ۱ پورت USB-A از بهترین شارژر گوشی است که به ‌راحتی توانایی استفاده با انواع کابل شارژ را دارد. به ‌هر حال امکان تأمین برق با توان ۶۰ وات کافی است تا به ‌راحتی از این محصول برای شارژ سریع چند گوشی و یا تبلت به شکل هم‌زمان استفاده کنید.

شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-TA845

گوشی‌ها و تبلت های برند سامسونگ پرفروش‌ترین بازار هستند و منطقی است که تمام طرفداران پروپا قرص این برند به‌ دنبال تهیه شارژر ارجینال سامسونگ باشند. سامسونگ نیز دست پر ظاهر شده و همواره از بهترین شارژرهای بازار را تولید کرده‌ است. البته اکثر محصولات این برند با شارژرهای ۲۵ واتی سازگار هستند. اما برای بهره‌مندی از حداکثر قابلیت محصولات جدید این برند بهتر از شارژر دیواری سامسونگ مدل EP-TA845 با توان ۴۵ واتی تهیه کنید. شارژر سامسونگ مدل EP-TA845 در ابعاد کوچک و تنها با یک پورت USB-C طراحی ‌شده است اما امکان پشتیبانی از توان ۴۵ وات برای قابلیت super fast charging نکته کلیدی است تا این محصول را در جمع بهترین آداپتور گوشی بازار قرار بدهیم.

شارژر دیواری مک دودو مدل CH-1701

اگر برای تهیه‌ی شارژر چند منظوره و قدرتمند جستجو می‌کنید چطور است قابلیت‌های شارژر دیواری مک دودو مدل CH-1701 را بررسی کنید. مک دودو قطعاً یکی از بهترین برندهای بازار است که این محصول خود را با توان ۳۳ واتی از نوع فست شارژ تولید کرده ‌است. در این محصول برجسته برند مک دودو بهره‌مندی از ۲ پورت USB-C  و ۱ پورت USB-A پیش ‌بینی ‌شده است. از این محصول می‌توان برای شارژ همزمان ۳ عدد گوشی یا تبلت تا حداکثر توان دهی ۳۳ واتی استفاده کرد. همچنین این شارژر توانسته ضریب اطمینان بالایی را تأمین نماید تا جایی‌که برای استفاده‌ی پی ‌در پی و طولانی ‌مدت عملکردی کاملاً پایدار بدون افت کارایی دارد.

شارژر دیواری اپل از نوع 20 وات

چندین سال است که اپل در جعبه محصولات خود آداپتور را حذف کرده و خریداران این گوشی‌ها باید علاوه ‌بر خود گوشی آداپتور آن را جداگانه تهیه کنند. همین نکته کافی است تا در سطح بازار تعداد قابل ‌توجه آداپتورهای فیک و تقلبی حالا از نوع کپی یا های کپی عرضه شود. اما قطعاً بهترین آداپتور برای محصولات اپل همان شارژر ارجینال طراحی‌ شده این برند از نوع دیواری و 20 وات است. این شارژر دیواری اپل دارای پورت استاندارد Type-C  است و برای کار با آن به کابل‌های استاندارد تبدیل Type-C   به Lightning نیاز دارید. البته این شارژر دیواری اپل در دسته ‌بندی فست شارژها قرار نمی‌گیرد، اما با توان ۲۰ وات سازگارترین کله شارژ دیواری با محصولات اپل است.

شارژر دیواری تسکو مدل TTC57

در جمع بهترین شارژر گوشی از نوع دیواری ها بهتر است محصول ساده، کوچک با توان معمولی ۱۲ وات مناسب گوشی‌های میان رده و اقتصادی بازار را معرفی کنیم. اگر گوشی شما از قابلیت فست شارژ پشتیبانی نمی‌کند و لازم است تا از شارژر با جریان کشی کم و مطمئن برای این گوشی‌های معمولی استفاده کنید، تسکو مدل TTC57 یکی از بهترین‌های بازار است. احتمالاً آوازی بلند تسکو در ساخت تجهیزات جانبی موبایل را شنیده‌اید. این برند پرآوازه برای تولید محصول پیش رو از قابلیت ۲ پورت USB-A  استفاده کرده ‌است که مجموع توان خروجی هر دو این پورت ها ۱۲ وات است.

شارژر دیواری شیائومی مدل Mi 33W Wall Chager

برند شیائومی از پرچم‌دارها برای ساخت و عرضه گوشی‌های فست شارژ است. در سال‌های اخیر این برند چندین مدل گوشی با قابلیت شارژ کامل در مدت زمان بسیار کوتاه کمتر از ۳۰ دقیقه را تولید کرده ‌است و برای چنین محصولاتی شارژرهای خوبی هم در اختیار دارد. مانند شارژر دیواری مدل Mi 33W Wall Chager  که برای کار با طیف بزرگی از گوشی‌های قدیمی تا جدید و حتی گوشی‌ها با سیستم عامل Android و ios مناسب است. شیائومی برای ساخت این محصول ۲ پورت USB-A و USB-C را پیش‌ بینی کرده ‌است. پورت تایپ سی این شارژر قادر است تا حداکثر توان ۳۳ وات را پشتیبانی کند.

بهترین شارژر های فندکی بازار

بهترین شارژر های فندکی بازار

شارژر های فندکی مخصوص خودروها طراحی شده‌اند. این نوع شارژر قادر است تا در سطح جریان DC ولتاژ ۱۲ ولت خودروها را به ۵ ولت استاندارد شارژ گوشی‌ها تبدیل کند. برای این کار نیز از برق فندک خودروها استفاده می‌کند. اگر خیلی در خودرو هستید استفاده از شارژر فندکی مناسب شما است. بهترین این شارژرها نیز به قرار زیر هستند.

شارژر فندکی پرووان مدل PGG11

شارژر فندکی PGG11 ساخت برند پرووان از ۲ عدد خروجی USB-A پشتیبانی می‌کند. به ‌این ‌ترتیب هم‌زمان می‌توانید از این شارژر فندکی برای ۲ عدد گوشی استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که حداکثر توان این مدل ۱۸ وات است. به‌ هرحال اگر خیلی در ماشین هستید و یا قرار است برنامه مسافرت طولانی ‌مدت را سپری کنید استفاده از این شارژر فندکی پیشنهاد ارزشمندی است.

شارژر فندکی مک دودو مدل CC-6810PD

مک دودو بهترین برند تولید کننده شارژرهای فندکی است. شارژر مدل CC-6810PD نیز بهترین محصول تولید شده این برند است. مک دودو محصول پیش رو کاملاً جمع ‌و جور با قابلیت قرارگیری ساده در فندک هر نوع خودرو طراحی کرده ‌است. این محصول دارای ۲ پورت است که یکی از آنها USB-C و دیگری USB-A است و در مجموع با شارژ هم‌زمان ۲ عدد گوشی قادر است تا حداکثر توان ۳۰ وات را پشتیبانی کند.

شارژر فندکی انکر مدل R5111

شارژر فندکی انکر مدل R5111 با قابلیت هم‌زمان شارژ گوشی و پاسخ به تماس و پخش موسیقی طراحی ‌شده است. در این محصول امکان اتصال بلوتوثی با گوشی و امکان پخش موسیقی در ضبط خودرو پیش‌ بینی‌شده تا در کل یکی از بهترین شارژر گوشی در دسته ‌بندی مدل‌های فندکی باشد. در این محصول از ۲ پورت USB نسخه 2.0 برای شارژ گوشی‌ها برخوردار هستید و می‌توانید از پورت بالایی برای اتصال فلش مموری و پخش موسیقی استفاده کنید.

شارژر فندکی شیائومی مدل CC07ZM1A1C

محصول پیش رو شارژر فندکی برجسته‌ای از برند همیشه عالی شیائومی است. در این محصول از ۲ پورت Type-Cو USB-A استفاده ‌شده که قادر است تا حداکثر توان ۱۰۰ وات را برای استفاده هم‌زمان ۲ گوشی تأمین نماید. در این شارژر فندکی امکان تشخیص سطح نیاز باتری گوشی‌ها پیش ‌بینی‌شده است تا جریان خروجی شارژر متناسب با ظرفیت دستگاه باشد. امکان پشتیبانی از شدت جریان خروجی ۱۰۰ وات چیزی است که این محصول را در فهرست بهترین شارژر گوشی قرار داده است.

شارژر فندکی پاور لوجی مدل PPDCCLBK

پاور لوجی برند صاحب سبک در طراحی شارژر گوشی‌های هوشمند است و این محصول را در دسته ‌بندی شارژرهای فندکی با سرعت شارژ بالا طراحی کرده ‌است. در این محصول از هر ۲ پورت استاندارد Type-C به‌ همراه پورت USB-A با قابلیت حداکثر توان ۳۳ وات برخوردار هستید. البته اگر از پورت  USB-A  این محصول برای شارژ گوشی استفاده می‌کنید، حداکثر توان قابل ارائه ۲۰ وات است.

بهترین شارژرهای بی سیم بازار

بهترین شارژرهای بی‌سیم بازار

شارژرهای بیسیم حالا به نماد تکنولوژی مدرن در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده ‌است. توسعه گجت هایی مانند هدفون‌ها و یا ساعت‌های هوشمند بدون سیم با امکان شارژ بی‌سیم استفاده از این مدل شارژرها را هرچه محبوب‌تر کرده ‌است. قیمت شارژر بیسیم به‌ مراتب از مدل‌های دیواری بالاتر است اما سطح استفاده شما از گوشی ها را کاملاً متحول خواهد کرد. بهترین شارژر گوشی از نوع بی‌سیم از برندهای اصلی بازار به قرار زیر هستند.

شارژر بیسیم مگنتی باسئوس مدل simple mini 2 magnetic wireless charge

این شارژر خوش‌ ساخت برند مطرح باسئوس با قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی‌های اپل از سری آیفون‌های ۱۲ الی ۱۵ طراحی ‌شده است و حداکثر قادر است تا ۱۵ وات توان را در اختیار گوشتی شما بگذارد. همچنین در این محصول از یک نمایشگر برای نشان‌ دادن مقدار جریان شارژ شدن استفاده شده ‌است.

شارژر بی‌سیم مک دودو مدل CH-707-3in1

اگر در استفاده از تجهیزات هوشمند دسته بازی دارید و قرار است تا برای شارژ هم‌زمان ساعت هوشمند، گوشی و هدفون خود اقدام کنید چطور است که این شارژر بی‌سیم محصول برند مک دودو را تهیه کنید. مک دودو از بهترین برندهای تولید کننده شارژر بی‌سیم است که این محصول را با خروجی ۱۵ واتی طراحی کرده ‌است.

شارژر بی‌سیم اپل مدل Magsafe

برای شارژ تمام گوشی‌های آیفون از نسل ۱۱ تا ۱۴ می‌توانید از شارژر بی‌سیم اپل Magsafe استفاده کنید. این محصول از دست بازترین شارژرهای بی‌سیم مخصوص گوشی‌های اپل است که قادر است تا نهایت خروجی ۱۵ وات را در اختیار شما قرار بدهد. از این محصول چندگانه حتی می‌توانید برای شارژ بی‌سیم هدفون و یا ساعت‌های هوشمند برند اپل نیز استفاده کنید. اما در نهایت فقط از یک گجت قادر هستید تا از این شارژر استفاده کنید و امکان شارژ هم‌زمان گوشی و هدفون وجود ندارد.

شارژر بی‌سیم سامسونگ مدل EP-N5100

چند سالی است که سامسونگ نیز در فهرست برندهای مطرح تولید کننده گوشی ها با قابلیت شارژ بی‌سیم قرار دارد. تقریباً تمامی گوشی‌های پرچم‌دار این کمپانی از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند و شارژر مدل EP-N5100 یکی از بهترین‌ها برای تمامی این محصولات از برند سامسونگ است. این محصول یک شارژر بی‌سیم ساده ۹ واتی است که سازگاری کامل با محصولات سامسونگ دارد. از طرفی در پک بسته‌ بندی این محصول یک آداپتور قرار داده‌اند تا با خرید این شارژر حتی از تهیه آداپتور نیز بی‌نیاز شوید.

شارژر بی‌سیم سامسونگ مدل Trio Ep-p6300

اگر از محصولات سامسونگ استفاده می‌کنید و به یک شارژر قدرتمند با قابلیت هم‌زمان شارژ چندین گجت از قبیل گوشی، ساعت هوشمند و هدفون نیاز دارید بهتر است مدل Trio Ep-p6300 را تهیه کنید. این محصول با ۳ جایگاه شارژ بی‌سیم مستقل طراحی ‌شده و هر جایگاه چراغ جداگانه‌ای دارد. هرکدام از ۳ جایگاه این شارژر می‌توانند مستقل از دیگری مقدار توان ۹ وات را پشتیبانی کنند. برگ برنده این شارژر امکان استفاده حتی با وجود کاورهای ضخیم برای محافظت از گوشی است.

توصیه برای خرید شارژر گوشی

به یاد داشته باشید که بهترین آداپتور گوشی لزوماً قوی‌ترین آنها نیستند، بلکه سازگارترین آنها با گوشی شما است. بنابراین اگر برای خرید شارژر گوشی اقدام کنید حتماً ظرفیت باتری و قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی فست شارژ و حتی تکنولوژی را بررسی نمایید. برای گوشی‌های معمولی تهیه شارژر با توان ۹ وات و قابلیت جریان دهی ۲ آمپر کافی‌ است. استفاده از شارژرهای قدرتمند ۳ و حتی ۵ آمپر برای این گوشی‌ها باعث آسیب به باتری آنها خواهد شد. از آن طرف لازم است تا برای گوشی‌های قدرتمند و جلوگیری از طولانی شدن مدت شارژ از شارژرهای مناسب با ظرفیت و توان کافی استفاده کنید. برای اطلاع از محصولات و خرید بهترین آداپتور گوشی می‌توانید و  بررسی قیمت محصولات دیجیتال از جمله قیمت پاور بانک و کابل شارژ و دیگر محصولات می‌توانید از خدمات فروش آنلاین ایکالاتو استفاده کنید.

0 از 0 رای

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *